Aquí unas fotos de la entrevista que realizamos esta semana para el documental 'Los López'. El individuo de la derecha es Mauricio Vargas, ex comandante del ejército salvadoreño y jefe del Estado Mayor (a que eran engañosos los peluchitos de la estanteria?!). Ya como militar retirado, y en calidad de cabeza dirigente del ejército durante la guerra, accedió a ser entrevistado. No es poca cosa, aquí parece difícil que los de ese lado hablen.
Mientras escuchaba, al tipo de la izquierda (en calidad de pie de micro) se le atragantaron algunas consideraciones. Se quedó de pasta de moniato, que dirían en Palafurgell, cuando el tal Vargas, preguntado sobre las masacres de civiles, respondió que no existieron. Vaya, que si las hubo, o no tiene conocimiento o no las recuerda. Caramba.
A la vez que el susodicho pie de micro escuchaba estas palabras, desde su privilegiada posición, alcanzaba a ver el siguiente cartel colgado en la pared del despacho (click sobre la imagen para ampliar).
Debe ser obra de algún poeta local. Aunque no alcanzo a entender el significado metafórico de los versos, partiendo de la base que masacres civiles, lo que se dice matanzas, no las hubo... no?
4 comentaris:
La temptació d'estampar-li el micro contra el cap va existir? Reconèixe-ho!!!
I amb un parell de nassos encara vas fotografiar el paperet. Tros d'agosarat, per un pèl no us llancen els gossos, o els helicòpters...
Sembla que el temps no passi en segons quins llocs d'Amèrica Llatina.
Sembla ser, amic sotscomandant, que vaig sentir certa síndrome d'estocolm i el tio encara em va caure bé, per això em vaig reprimir. Sobretot quan va començar a dir que "res no se soliciona per la via de la violència, sino del diàleg"... i al final resulta que era un pacifista!! No entenc perquè collons el volien matar... aquests comunistes són uns ebojarrats!
Lo de la foto, amic Jusephus, va ser en un rampell d'aquells que m'agafen de periodista de guerra... mentre feia click sentia que em queia al damunt tota l'artilleria pesant de l'eix del bé.
A l'Amèrica Llatina, les matances de civils són com les meigas...
Publica un comentari a l'entrada